Răspunsuri

2014-01-19T17:27:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Doamna de muzica a cantat o melodie duioasa.
???
da ms frumos
cu placere poti sa ma pui the best adica cel mai bun??
da o sa fac asta dar mu stiu deocamdata cumse face...acum am intrat aici
am editat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T17:28:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Duioasa mama povesteste din manual
ms frumos dar nu am invatat toata literele suntem inclasa 1 si abia suntem la litera D....de aceea e mai dificil
ok
doar am incercat si eu
ms frumos ....