Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-24T21:39:08+03:00
Naratorul este la pesoana 1 subiectov si naratorul este obiectiv adica la pesoana a 3'

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T21:41:30+03:00
Descrierea obiectiva consta in descrierea reala a unui obiect, asa cum il vezi, si se mai cheama descriere stiintifica.
Descrierea subiectiva consta in implicarea autorului, cu sentimente, unde se folosesc figuri de stil si imagini artistice.
1 5 1