Răspunsuri

2014-04-24T21:37:23+03:00
A o sfecli= a o incurca
a se lega ca= a se inhama la o responsabilitate
a pune mana pe= a lua, a castiga, a fura
a face voia cuiva= a indeplini voia
a-si incerca norocul= a avea o sansa
a tine sfat= a se sfatui
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T21:38:43+03:00
A o sfecli=a o pati
a se lega ca=a se atasa.
a pune mana pe=a prinde.
a face voia cuiva=a satisface dorinta.
a-si incerca norocul=a proba,examina.
a tine sfat=a convorbi.
Sper ca te-am ajutat.