Răspunsuri

2014-04-24T21:25:38+03:00
In excursia pe munte am vazut atat de multe peisaje fromoase, incat crezi ca natura a intiparit aicea o dulce si primavaratica sarutare.
daca nu la munte atunci unde?
acolo nu rasare iarba, florile, se topeste zapada, tot tacamu'?
Nu mi se pare tocmai potrivita acea expresie la tine in propozitie,la munte nu e chiar atat de multa verdeata sau..nu mi se pare potrivita
:)):)) si tu ai dreptate, la cat s-a defrisat scumpa mea, ca sa stii si tu, verdeata ESTE la munte. La mare e doar apa si nisip, la orase sunt betoane. Mai sunt campiile si dealurile care ori sunt pline cu bolandai ori exista tot felul de culturi
Nu numai la munte ESTE verdeata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T21:31:56+03:00
In aceste locuri mirifice ca paradisul,sunt atat de multe peisaje colorate,incat  iti raman intiparite in minte,iar atunci cand le revezi observi ca natura a intiparit aicea o dulce si primavaratica sarutare.
Multumesc.E foarte frumoasa propozitia.
Cu multa placere!