Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T21:10:56+03:00
Masura este de 15 silabe.
Ritmul este trohaic dar si iambic.

8 3 8
2014-04-24T21:16:27+03:00
Masura de 15-16 silabe , ritm trohaic ,
 De treci codri de aramã, de departe vezi albind
S-auzi mândra glãsuite a pãdurii de argint.
Acolo, lângã isvoarã, iarba pare de omãt,
Flori albastre tremur ude în vãzduhul tãmâiet ;
Pare-cã si trunchii vecinici poartã suflete sub coajã,
Ce suspinã printre ramuri cu a glasului lor vrajã.
Iar prin mândrul întuneric al pãdurii de argint
Vezi isvoare zdrumicate peste pietre licurind ;
Ele trec cu harnici unde şi suspinã-n flori molatic,
Când coboarã-n ropot dulce din tãpsanul prãvãlatic,
Ele sar în bulgãri fluizi peste prundul din rãstoace,
În cuibar rotind de ape, peste care luna zace.  :D

Si versurile cum sunt?
cum este rima imi spui si mie te rog frumos
Rima imperecheata :D