Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T21:00:44+03:00
Matura- Mama da cu matura in curte.(substantiv)
            Andreea este o fata matura.(adjectiv)
Sare- Ea sare coarda in fiecare zi.(verb)
         Mama pune sare in mancare.(substantiv)
Poarta- Andreea poarta o rochie foarte frumoasa.(verb)
            Ei au iesit la poarta.(substantiv)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-04-24T21:02:07+03:00
Sorin a rupt matura(c.d)
Andreea matura curtea.(p.v)

Mama a pus sare in mancare.(c.d.)
Elevul sare de fericire.(p.v)

Poarta scolii este veche.(s)
Alina poarta o rochie cu flori(p.v)
4 2 4