Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T20:43:17+03:00
Grig (Elevul Dima dintr-a saptea) se reintalneste cu fostii profesori, fostii colegi si fosta iubita
nu el traia in Anglia si venise in Craiova pentru inmormantarea tatalui sau. dar aici afla ca Lotte(fosta iubita) este acum casatorita si afre 3 copii. Astfel Grig ramane in tara si se casatoreste cu fata unor prieteni de familie caruia i-a si semnat in anii studentie acest lucru
si pe sotia lui cum o chema(nu Lotte)?
Ioana
ok ms
cu placere
2014-04-24T20:44:25+03:00
Dima se intoarce in Craiova , se intereseaza de fata aia
ai .. da il chema Grig ... si afla ca e casatorita , ii propune sa fuga in lume , ea nu vrea sa-si paraseasca familia
si aparuse inainte o fata careia ii daduse un bilet pe care scria ca se va casatori cu ea si asa s-a intamplat .
si cum o chema pe acea fata
Lott (Charlott ) e tipa de care ii placea lui ...si care s-a casatorit cu altul