Imi puteti spune cateva reforme infaptuite de Cuza???

2
În 1864 în august a realizat reforma agrară care a însemnat că a reușit să pună bazele unei agriculturi moderne, a înființat ciclul primar obligatoriu în învățământ, a dat legea unificării unităților de măsură și greutăți

Răspunsuri

2014-01-19T17:13:35+02:00
A infiintat universitatea de la Iasi si Bucuresi
a unit Tara Romaneasca cu Moldova 

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T17:22:37+02:00