Răspunsuri

2014-01-19T17:12:20+02:00
Cum adica termenii de rand?

scz .. am gresit .. termeni de rang ..
e cu progresie aritmetica. Ma poti ajuta?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T17:24:41+02:00
A1 = -4 ; r=a2 - a1 = -4 - (-1) = -3
a10 = a1+9r = -4 + 9*(-3) = -31
a15 = a1 + 14r= -4+14*(-3) = -46
a20 = a1 + 19r = -4 + 18*(-3) = -58
Ok mersii :)
a20 = 53
poti sa imi spui cum ai aflat ca: a20 este 53 ??
pai a20 = a1 + 19*r = -4 + 57 = 53
aaaa.. mersi:)