Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T20:30:55+03:00
Adica sa prezinti, sa faci momentele subiectului pe textului dat
O sa-ti fac un model pe Dl. Goe
Comentariul a fost şters
In acest text momentele subiectului incep cu expozitiunea, ce prezinta personajele principale(ex) dar si locul de desfasurare al actiunii, aici fiind trenul. Intriga relrezinta motivul pt care Goe si doamnele pleaca de 10 mai la bucuresti. Desfasurarea actiunii prezinta evenimentele semnificative ale operei, in acest text fiind boacanele lui goe, precum(ex). In acest text punctul culminanteste momentul in care goe s-a blocat in bqie si,speriat, a tras maneta de urgente, oprind trenul, reusind
apoi sa iasa singur din baie, ca dupa aceea nimeni sa nu-si dea seama cine a tras maneta. Deznodamantul continua cu ajungerea familiei la Bucuresti, de unde s-au indreptat catre buluvard
Ai grija sa nu faci repetitii cum a facut si eu
2014-04-24T20:31:03+03:00