Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-24T20:16:52+03:00
4(rd2/2x2rd2-1/2xrd3/2)=2/2 se simplifica cu 2=1/2-1/2 se reduc si ramane rd 3/2x4=4rd3/2=>2rd3 sper ca te-am ajutat
Trebuie sa fie numar natural, iar pe barem rezultatul este 1.
scz am facut cum am crezut
2014-04-24T20:19:45+03:00
Sin de 45 este radical din 2/2...sin de 30 este 1/2...cos de 60 este tot 1/2 iar cos de 45 este radical din 2/2...poi pe 4 inmultesti ku fiecare din paranteza...