Scuzati-ma, era de fapt 15/ 2x-1
15/2x-1=0 ; 2x-1=15 ; 2x=15+1; 2x=16; x=16/2; x=8
A={1,2,3,4,5,6,7,8}
si cu minus de la 1 pana la 8 , -1, -2,-3,-4,-5,-6,-7,-8 si 1,2,3,4,5,6,7,8

Răspunsuri

2014-04-24T19:35:39+03:00
15/2x-1...amplificam cu 2x+1...15 pe langa 2x+1/2x-1 pe langa 2x+1...inmultim 15 cu fiecare din paranteza si ne da...30x+15/4x la patrat-1...decat x la patrat....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T19:49:23+03:00
2x-1|15 => 2x-1={1,3,5,15,-1,-3,-5,-15} 2x={2,4,16,0,-2,-4,-14}=>x={1,2,8,0,-1,-2,-7}=A Sper ca te-am ajutat ;)