Răspunsuri

2014-04-24T19:31:43+03:00
ILEANA CONSANZEANA ESTE CA O ZANA BINEFACATOARE. 
ILEANA CONSANZEANA ARE UN PAR MOALE CA DE AUR.
ILEANA CONSANZEANA ARE TRUPUL MLADIOS.  
ILEANA CONSANZEANA ESTE O FECIOARA BLANDA. 
ILEANA CONSANZEANA ARE CA PRIETEN CALUL EI CEL NAZDRAVAN.
24 3 24
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T19:39:24+03:00
Ileana Cosanzeana este o domnita bine cunoscuta in povestile populare.Ileana cosanzeana este intruchiparea feminitatii.Ileana Cosanzeana a dat dovada de calitatile adevarate a unei femei.Ileana Cosanzeana este considerata in basmele populare iubita lui Fat-Frumos.Ileana este o domnita gingasa ce-si alege cu grija vorbele.Ileana
Cosanzeana este un personaj ce le ofera fetelor tinere un exemplu minunat.
30 4 30