Răspunsuri

2014-04-24T19:24:19+03:00
Este anotimpul in care natura reinvie
anotimpul in care albastrul cerului se imbina cu verdele pamantului rezultand un peisaj uimitor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T19:27:53+03:00
In care un pictor vrajit de razele soarelui se joaca cu paleta de culori risipind in jur pastel in culori de smalard si roze, picurând in sufletele oamenilor stropi de fericire.
2 5 2