Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T19:22:43+03:00
Catelul este jucaus,prietenos si inteligent. El are o blana fina de culoare maro, iar el mananca doar oase si carne. Are ochii mari si ii place sa stea afara, sa se joace in curte si sa doarma. Cel mai bun raspuns?
2014-04-24T19:25:03+03:00
Numele catelului meu este roki cel dragut. are parul cret si ondulat, urechile ciulite si ochii bulbucati. cand te uiti al el nu ai cum sa nu observi fericirea dupe fata lui. are coada stufoasa . la ochi are o pata maro de zici ca-i detectiv iar nasul il are de culoare caramiziu si blana maro.este o scumpete de caine si de fiecare data cand te uiti la el pare foarte voios