o biblioteca a primit donatie de un numar 1200 de volume . numarul
total de volume existente acum reprezinta un numar par . cate volume
are biblioteca daca numarul total e cel mai mic numar care se poate
scrie cu cifrele 4,9,7.3.2
va rogggggggggg

2

Răspunsuri

2014-04-24T19:18:20+03:00
X-nr.de volume inainte de donatie    cel mai mic nr par 23794
x+1200=23794
x=23794-1200
x=22594

e gresit
NR.TOTAL DE VOLUME ESTE NR. PAR ATUNCI CUM SE TERMINA CU 9 NR.IMPAR?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T19:31:05+03:00
A = nr de volume
nr cel mai mic = 23479
a+1200=23479
a= 22279
1 5 1