Bun cine stie la asta e cel mai tare
Trenulrepede intra in gara si se opri brusc Conducatorul sari joscel dintaisi urla hodorogit:
--- Nasaud...o minutaaa
asta e tot la fel gasesti adv si il analizezi

2
Clasa a 5-a,nu ? =))) O am si eu ..tot ca tema. =)))
E repede, brusc,jos , hodorogit ... Si nu mai stiu care-s adverbele. ;)) Si ..sa le analizezi,e simplu:-j

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-24T19:06:47+03:00
Repede adv de mod  functia sintactica de complement circumstantial de mod
brusc adv de mod  functia sintactica de complement circumstantial de mod
hodorogit adv de mod  functia sintactica de complement circumstantial de mod
jos adv de loc complement circumsatntial de loc sper ca t-am ajuat

2014-04-24T19:07:15+03:00
Repede-caz Ac fnctia CC de mod  brusc-la fel  jos-la fel