Răspunsuri

2014-01-19T16:49:32+02:00
Printează nişte foi cu poze , ia un carton şi fii creativăă !! :)
Trebuie in word si peurma tras la imprimanta :|
păi atunci trage pozele în word !
cum?
fa in microsoft peresentation document
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T17:06:23+02:00
Poti face si in power point. pui ca fundal poze specifice fiecarei luni sau daca trebuie neaparat in word, face 12 pagini, pui intai numele fiecarei luni si apoi pui poza dedesupt
daca nu stii cum sa faci, da-mi un id si vorbim acolo
1 5 1