Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T18:56:37+03:00
Pai,la inceput se face ridicarea la patrat: (-3)^2=9
Apoi se face impartirea: (-7):(-1)=7
Apoi le aduni: 9+7=16
2014-04-24T18:57:47+03:00
(-3)² = (-3) · (-3) = +9
(-7) : (-1) = +7 
(-3)² + (-7) : (-1) = 9+7 = 16
 

nu e -16?
nu pentru ca e regula semnelor la impartirea aia e minus cu minus deci plus si la ridicarea la putere este iar minus cu minus deci plus si rezultatul este pozitiv
ms :)
npc