Va rog mult ma ajutati?
Redacteaza o compunere de 10-15 randuri in care sa-ti exprimi sentimentele provocate de un tablou cumparat de tine. In compunere trebuie sa mentionezi sentimentele provocate de un tablou si sa descrii tabloul.

2

Răspunsuri

2014-04-24T18:47:48+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T19:03:05+03:00
 Ultimul tablou cumparat de mine este unul cu peisaj de toamna!
Pictorul in acel peisaj isi exprima melancolia fata de toamna!Tristetea ca pomii raman "goi",plecarea pasarilor calatoare,padurile de arama.
SAU
 Tabloul meu preferat este cel cu peisaj de primavara!
 Pictorul isi exprima bucuria invierii naturii, venirea vestitoarelor primaverii,veselia copiilor,soarele stralucitor si muuulte alte detalii!
 Sper ca te-a ajutat raspunsul meu! :)

5 3 5