Răspunsuri

2014-04-24T18:36:33+03:00
Deci in a 2-a clasa sunt x baloane. in prima clasa sunt de 5 ori mai multe, adica 5x.
Baloanele din prima clasa, adica 5x, adunate cu baloanele din a 2-a clasa, adica x dau 6x.
6x = 126 (impartim in ambele parti cu 6)
x = 21 . Adica sunt 21 de baloane in o clasa si de 5 ori mai multe, adica 126 -21 = 105 in cealalta clasa.

gata gata am inteles
Citeste atent si intelegi.
deci din 126 scad rezultatul de la impartire
am zis corect ?
Da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T18:37:43+03:00
Notam cu x numarul de baloane din sala cu mai putine baloane (nu ai precizat in enunt daca in prima sunt de 5 ori mai multe sau de 5 ori mai putine) si cu y baloanele din sala cu mai multe baloane

x+5x = 126
6x= 126
x=21
y=5*21=105
gata (imi cer scuze ca desenez urat)
unde ai desenat ?
sub rezolvarea pe care am postat'o eu mai sus, este o imagine. daca nu ti'a aparut inca, dai refresh si o sa iti apara
esti cel mai bun !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ma bucur ca ai inteles