Răspunsuri

2014-04-24T18:34:06+03:00
  Raspunsul bunici " Casa fara copii e ca o casa pustie " se refera la acei copilasi dragalasi si veseli ,  ca atunci cand ii vezi ti se afiseaza un zambet pe buze . 
 Casa fara copii ar fi o casa pustie , nu ai avea cine sa sparca un vas , cine sa te ajute .  Copii sunt niste comori ptr casa unui om !
14 2 14
Asta e compunere..? in 4 randuri, 1 rand fiind citatul?
ea o poate dezvolta ... mai mult .. ! Daca esti asa destept dece nu ai facut`o tu !
ms mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T18:40:05+03:00
 Casa fara copii este o casa pustie se refera la bucuria de a avea un copil in casa,veselia care o transmit acestia.Daca nu exista macar un copilas in casa atunci este pustie,fara energie,fara seninatate,fara bucurie.
  Este o bucurie sa vezi cum ai fost si tu cand ai fost copil...te bucuri sa ii vezi pe cei mici jucandu-se in preajma ta.
  
10 3 10