Indicati figurile de stil din textul de mai jos Aaaa!!Ce frumos!Ce frumos!Cum sclipeste beteala!Uite si lumanarile aprinse !Si ce de jucarii! Trambite,tobe,papusi! IOAN ALEXANDRU BRATESCU-VOINICESTI-NICUSOR

2
lumanarile aprinse=epitet simplu
trambite,tobe,papusi=enumeratie

Răspunsuri

  • Crb
  • Începător
2014-01-19T16:41:58+02:00
Sclipeste beteala - metaforă
trambite, tobe, papusi-enumeratie

sclipeste beteaua epitet
trambite,toobe,papusi enumeratie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T16:44:21+02:00
Enumeratia: Trambite,tobe, papusi
Repetitia:Ce frumos!Ce frumos!
14 4 14