Stabiliti valoarea de adevar a propozitiilor :

1. Unghiurile ascutite ale unui triunghi dreptunghicsunt suplementare?

2.Sinusul unui unghi este egal cu cosinusul complementului sau ?

3. Cosinusul uniu unghi este egal cu sinusul complementului sau?

4.Tangenta si cotangenta unui unghi ascutit pot lua orice valoare pozitiva?

5.Cotangenta unui unghi ascutit este egala cu inversul tangentei acelui unghi?

2

Răspunsuri

2014-04-24T18:21:28+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T18:56:22+03:00
1.Nu
2.Da
3.Da
4.Nu
5.Nu