Răspunsuri

2014-04-24T18:12:38+03:00
Zeu =  Om cu putere 
epopee = Poem epic de mari dimensiuni in versuri 
polis = Forma de organizare social - politica 
metropola = Nume dat  marilor orase ale lumi ! 
Sper ca ti-am fost de ajutor 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T18:15:28+03:00
 zeu = Divinitate păgână
 epopee = Poem epic de mari dimensiuni în versuri, în care se povestesc fapte eroice, legendare sau istorice, dominate adesea de personaje extraordinare sau supranaturale.
  polis = Formă de organizare statală în Grecia antică.
 metropola = Nume dat marilor orașe ale lumii (de obicei capitale de state) sau Oraș sau stat antic, considerat în raport cu coloniile sale.