Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T17:52:10+03:00
Pai zic sa te legi de un apus de soare.... Multe expresii frumoase le gasesti in Puisorii de Emil Garleanu. Succes :) 
3 3 3
2014-04-24T17:54:21+03:00
Zi de martie.
Pe cer se grabesc cativa nori cenusii.Deodata mici picaturi reci ating usor palma intinsa pe fereastra.Picaturile cad din ce in ce mai dese.Fenomenul a durat cateva minute.
O raza strapunse norii, nestiind unde sa se opreasca.Acestia, parca alungati, lasau in urma lor un albastru clar, iar in mijloc un bulgare de aur.
Era lupta dintre ploaie si soare, dintre iarna si primavara. Primavara castigase.
Soarele a trimis raze calde peste clopotul firav 
M-am imbracat in costumul cel nou si am iesit.Aerul era proaspat, iar mirosul de pamant ud se simtea peste tot.M-am uitat la ghiocelul gingas si parca in adierea calda se auzea un clinchet slab care anunta venirea primaverii.
Ce se aude? Am recunoscut glasul privighetorii. Ce frumos canta, parca sustinea un concert in aer liber....
3 5 3