Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T17:58:31+03:00
Maxim 4 componente conexe
minim 2 componente conexe

sigur, te ajut, ai postat'o undeva? daca nu, da'mi un mesaj cu ea
Care este nr minim de cifre 0 pe care il retine matricea de adiacenta a unui graf neorientat cu n noduri si m muchii?ce formula sau dupa ce principiu calculez?
in primul rand matricea de adiacenta la un graf neorientat e simetrica fata de diagonala principala. in al doilea rand, ca sa ai cat mai putine zerouri, trebuie sa ai cat mai multe muchii. deci trebuie sa ai un graf complet, ceea ce inseamna ca ai muchie intre oricare 2 noduri. in momentul asta, teoretic ai matricea plina de 1, dar nu poti sa ai muchie intre nodul 2 si nodul 2, de exemplu. asa ca pe pozitia a[2][2] o sa ai un zero. la fel pe a[1][1],a[3][3]...a[n][n]. asadar, o sa ai n zerouri
Multumesc mult!!!Acum am inteles!!:*
ma bucur, cu multa placere:*
2014-04-24T18:29:48+03:00
Numarul minim este de 2 componente.
Numarul maxim este de 4 componente.
Sper ca te-am ajutat. Succes !