Răspunsuri

2014-04-24T17:46:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca un unghi este de 120 grade diagonala este si bisectoare deci ΔABD siΔDCB sunt echilaterale si deci daca AB=6 cm atunci si diagonala DB=6
Din ΔAOB cu Pitagora aflam 1/2 de diagonala mare
AO²=AB²-OB²⇒AO²=6²-3²=36-9=25
AO=5

A=D1×D2/2=6.10/2=30 cm²
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-24T17:48:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Notam cu o intesectia diagonalelor si in triunghiul abo (60) o de 90 atunci a de 30 grade ab de 6cm atunci folosim teorema unghiului de 30 cateta care se opune unghiului de 30 de grade este jumatate din ipotenuza adica 3(bo) ciu teorema lui pitagora aflam ao ^2=ab^2-ob^2=36-9=27 adica ao 3rd3=>ac=2x3rd3=6rd3 bd =2x3=6 araia robului Dxd=diagonala mare xdiagonala mica=6rd3x6 adica aria este 36rd3 cm ^2 sper ca te -am ajutat
1 5 1