Am un exercitiu care spune asa:Ce-ntelegeti din expresia "mila de copil de suflet ,ca umbra de maracini"?

2
URGENTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Va rog!!!
dau ms la primul/prima care raspunde!(la ceilalti nu)

Răspunsuri

2014-04-24T17:21:11+03:00
Expresia inseamna ca mila unui copil din suflet este asemanata sau aproape la fel  cu umbra de maracini. 

nu prea e de ajun...dar..ma roooooooooooggggggg....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T17:22:58+03:00
Expresia spune ca mila unui copil este atat de puternica ca si maiestoasa ca umbra de maracini