Cum ar trebui sa descriu un peisaj de jungla de pe planeta Venus? (lit. stiintifico-fantastica, cls. a 8-a) Multumesc :)

2
daca vrei sa faci o parodie iti sugerez sa faci Planeta Cocalarilor in care regele lor este Florin Salam si cand vroiau sa scape de pacate manelisti le facea o dedicatie si erau scapati de pacate.De asemenea ei aveau o burta mare , mustata stufoasa si bronz de tractorist :)))))))))))))
Planeta Cocalarilor....buna asta!!!!! :)))))))) ai o imaginatie destul de bogata! ;)
Mersi :3 stiu ca sunt nebuna :)))
:))) ;)

Răspunsuri

2014-01-19T16:20:16+02:00
Daca nu ai o imaginatie destul de bogata poti sa spui ca anumite animale care au disparut de pe planeta noastra au obtinut anumite imbunatatiri sau uitete la stapinul inelelor si harry potter acolo sunt o multime de animale fabntastice
Cel mai inteligent răspuns!
  • Crb
  • Începător
2014-01-19T16:27:29+02:00
Păi , animalele de acolo ar trebui sa le caracterizezi invers cum sunt cele de pe planeta noastra. Să le faci mai monstruoase . Copacii si natura in general sa spui ca este mov, albastru... Cerul sa fie plin de pasari gigant ..Ceva de genul.
Sper ca te-am ajutat!
da!! chiar m-ai ajutat!! merci mult :*
Cu placere!