Cuvinte care au mai multe valori morfologice + propozitii cu acestea;
exemplu: o -numeral cardinal(i-am sugerat o singura carte de citit)
-art. nehot. (citesc o carte)
-pron. nehot (o fata citeste si cateva scriu)
-vb auxiliar(o sa mergem maine)
am nevoie de alte exemple

Răspunsuri

2014-04-24T17:05:49+03:00
Specifica direct aceste cuvinte, iar eu iti fac propozitii cu ele:)
pai nu stiu
ca am facut in clasa acest tip de exercitii si ca tema avem sa mai facem noi alte prop.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T17:11:56+03:00
Codrii au inverzit. Copiii se joaca.•Lui i-am dat cartea.•Nu-i acasa.•Nu-i ajutata.•Cartea-i frumoasa.•I! Ce rece e !•Da-i cu bere, da-i cu viN

Vad un elev pe strada.•Un elev citeste, altul deseneaza.•Am primit un stilou si patru carti.O eleva citeste, alta asculta.•Am vazut-o in oras.•A luat-o la fugaAm vazut o eleva in librarie.•Intr-o dimineata ei au plecat.•Cumpar o carte si trei caiete
O! ce frumos munte !O sa vin mai tarziu
Cartea elevului e noua.•Ii dau lui Ion o carte.Caietul lui este curat

1 5 1