Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T17:12:38+03:00
Razele soarelui : - Draga primavara , cand vei veni ?
Primavara : - Voi veni in curand , dragele mele raze de soare ! 
Iarna : - Pana va veni ea  , eu voi domni ! 
 Primavara : - Nu , draga iarna , eu voi veni in curand ! 
Razele soarelui : - Abia asteptam , iubita  primavara ! 
Iarna : - Nu , primavara , tu nu vei veni ,nu voi permite asta ! 
Primavara : - Draga iarna , tu esti cea mai friguroasa , dar oamenii te indragesc si pe tine , desi esti de gheata aduci caldura in sufletele oamenilor cu ocazia sarbatorilor ! 
Iarna : Chear asa ? Am crezut ca oamenii nu ma iubesc , dar acum , sora primavara , am aflat ca oamenii  ma iubesc si te las sa domnesti tu acum ! 
Primavara : - Multumesc , draga sora ! 
Razele soarelui : - Multumim , draga iarna ! 



Sper ca te-am ajutat ! 
6 4 6
2014-04-24T18:40:29+03:00
I     primavara cin o sa vi pe meleagurile noaste
p    acus stai o clipa , iarna copii sunt bucurosi  cind tu vi 
I  uni da alti nu 
p dar de ce nu sunt bucurosi pai e  anul nou ,7 ianuari
I   dar eu vin cu friguri 
P  nu mam cindit la  asta ,
I dar tu primavara de tine se bucura copii 
P da  uni ma iubesc 
I  asculta primavara cum ar fi noi copii ne iubesc cum suntem

  P  daa
4 1 4