Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T16:50:52+03:00
Taram = loc, tinut, regiune din basm, unde se intalnesc personaje cu calitati nemaipomenite
2014-04-24T16:51:38+03:00
Un tinut , o regiune indepartata , dincolo de lumea reala adica un fel de regiune fantastica , care nu e reala
mutumesc mult
Ținut, regiune, meleag ... Regiune indepartata, dincolo de lumea reala, populata de fiinte mitice
mersi uite tuu esti un dragut ca nu fugi numai dupa puncte