Răspunsuri

2014-04-24T16:46:38+03:00
M-am lovit grav.
Culoarea intensa este grav folosita. adverbe
Cainele este bland.
N-am nimic grav. adjective
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T17:37:48+03:00
Bland, adjectiv: Sora mea are un catel bland
bland, adverb: Mama l-a mangaiat bland pe frunte
grav, adjectiv: A avut loc un accident grav in centrul orasului
grav, adverb: Bassul din corul scolii canta grav
4 4 4