Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T16:46:15+03:00
Inaltimea este si mediana=> Imparte latura BC in 2 parti egale
AD inaltime

Avem un triunghi dreptunghic ADC cu:
Ipotenuza AC=15
Cateta CD=12
Cateta=Inaltimea AD=?

Aplicam Pitagora
AC^2=AD^2+DC^2
15^2=12^2+AD^2
225=144+AD^2
225-144=AD^2
81=AD^2
AD= radical din 81
AD=9

Deci, inaltimea este 9
8 3 8
2014-04-24T16:58:09+03:00
Inaltimea este AO in trg ABC , AC este agal  cu 15 si BC este egal cu 15 , BC egal cu 24 Atunci intram in trg AOB : AO - INALTIME ,AB = 15 , BC=24  ATUNCI REGULTA BO=24 :2=12 SI IN TRG AOB CU TEOREMA LUI PITAGORA AO LA A 2 ESTE EGAL CU AB LA A 2 MINUS BO LA A 2 REZULTA CA INALTIMEA ESTE EGALA CU radical din 81 care este 9 
4 3 4