CINE MA POATE AJUTA SI PE MINE? VA ROG MULTTTTTT!

AFLA SUMA TUTUROR NUMERELOR DE FORMA a72, in care "a" este un numar par.

2
auzi jas!vezi ca enuntul cere sa afli si suma nu doar numerele.ai grija!

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-24T16:43:45+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T16:49:21+03:00
A poate fi:2,4,6,8, deci suma numerelor este 272+472+672+872=2 288.Sper sa te ajute
3 4 3