Va rog ajutatima...
Ce rauri trc prin resedintele:
1.Alba Iulia
2.Arad
3.Pitesti
4.Bacau
5.Oradea
6.Bistrita
7.Botosani
8.Brasov
9.Braila
10.Buzau
11.Resita
12.Calaras
13.Cluj-Napoca
14.Constanta
15.Sf.Gheorghe
16.Targoviste
17.Craiova
18.Galati
19.Giurgiu
20.Targu Jiu
21.Miercurea Ciuc
22.Deva
23.
24.Iasi
25.Buftea
26.Baia Mare
27.Drobeta-Turnul Severin
28.Targu Mures
29.Piatra Neamt
30.Slatina
31.Ploiesti
32.Satu Mare
33.Zalau
34.Sibiu
35.Suceava
36.Alexandria
37.Timisoara
38.Tulcea
39.Vaslui
40.Ramnicu Valcea
41.Focsani
42.Bucuresti

2

Răspunsuri

2014-04-24T16:32:09+03:00
ALBA IULIA=RAUL MURES
ARAD+RAUL CRISUL ALB

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T17:22:14+03:00
1.Alba Iulia-Mures
2.Arad
3.Pitesti-Arges
4.Bacau=Siret
5.Oradea-
6.Bistrita-Bistrita
7.Botosani
8.BrasovIalomita
9.Braila-Dunarea
10.Buzau
11.Resita
12.Calaras
13.Cluj-Napoca
14.Constanta-can.Dunarea-marea neagra
15.Sf.Gheorghe
16.Targoviste
17.Craiova-Jiu
18.Galati-Dunarea
19.Giurgiu
20.Targu Jiu
21.Miercurea Ciuc
22.Deva-Mures
23.
24.Iasi-Buhlui
25.Buftea-Arges
26.Baia Mare
27.Drobeta-Turnul Severin
28.Targu Mures
29.Piatra Neamt-Bistrita
30.Slatina-Olt
31.PloiestiIalomita
32.Satu Mare-somes
33.Zalau
34.Sibiu-olt
35.Suceava-siret
36.Alexandria
37.Timisoara
38.Tulcea
39.Vaslui-Birlad
40.Ramnicu Valcea
41.Focsani-Putna
42.Bucuresti-Dimbovita
1 5 1