Răspunsuri

2014-04-24T16:23:53+03:00
Daca moneda nationala ar fi fericirea as fi probabil in topul milionarilor sau miliardarilor,as ''inota'' in bani si i-as ajuta si pe altii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T16:28:19+03:00
Nu as fi un om bogat pentru ca,reflectand asupra existentei mele,imi dau seama ca de multe ori zambetul meu este doar o aparenta,in spatele caruia se ascund griji si nelinisti..daca fericirea ar fi "Moneda nationala" cred ca as constata faptul ca exista foarte multi hoti care iti vor fericirea,care te lasa in momentele cele mai dificile,rapindu-ti "fericirea"