Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T16:20:41+03:00
1. Cati litri s-au pus in cealalta cisterna?
2020+205=2225 l
2. Cati litri sunt in total?
2020+2225=4245 l
CARE ESTE CEA MAI BUNA REZOLVARE
ambele sunt bune. initial am citit mia putin si am facut cu -, acum am corectat
2020+205=2225
2020+2225=4245
2020+205=2225+2020=4245.........este foarte usor........
2014-04-24T16:20:57+03:00
2020+205=2225
2020+2225=4245
CARE ESTE CEA MAI BUNA REZOLVARE
IoanaAlexandru a raspuns corect
POTI SA MA AJUTI SI LA 8 MUMAI DACA VREI SAUM ESTI OCUPATA CU ALTE TEME SAU VREI SA FACI ALCEVA
da,pot
spune-o sa da-mi linkul daca ai pus-o pe site.