Răspunsuri

2014-04-24T16:18:33+03:00
La cercul de informatica, Alexandru ,Dino si Bob Ica au invatat un joc nou.  Pe copii ii incanta calculatorul si vor cumpara un program mai performant.      Scuza dar cu sa chiar nustiu dar poate tii de folos asta!!!
Propozitiile tale NU sunt introduse prin "sa :
dap dar nustiu daca exista cu sa C.D.
Trebuie sa fie , NU are cum sa nu fie , altfel nu mi-ar fi dat ca tema
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T16:52:08+03:00
El sa imbracat la moda.
ca si conjunctia ca sa ! dar aici fara ca !
aha
O propozitie C.D (sa): Am să citesc o carte.
Mersiii
Cu placere :*