Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T16:07:34+03:00
Soare minge de foc
soare disc auriu
copaci de cristal
flori viu colorate
albinele se joaca pe flori
glasul dulce a pasarilor ma mangaie
sper ca sunt bn
MERSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cu placere succes!
2014-04-24T16:55:48+03:00
Soare argintiu
vant gingas
adiere blanda
cer ca o patura pufoasa
picaturi de roua ca o oglinda nemaivazuta