Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T16:02:15+03:00
16 apartamente x 3 camere = 48 de camere pe scara 
3x48 = 144 de camere
Dar am spus asta explicand,nu frunzarind,asa cum ai facut tu!Gandeste nitel!
da , nitel ! Limba romana 1-0 ... vrei sa-i compun si o compunerep e tema asta , daca nu intelegea imi spunea si-i explicam :).
Daca ai chef de cearta,trimite mesaj particular.Unora dintre noi nu le place sa se certe in public,dar nu cred ca tu esti asa.Am incheiat mesajul.For ever.
ti-as pute fi tata :)) la 10 ani ai tai
Nu mai pot eu de asta...
2014-04-24T16:02:48+03:00
Cate apartamente sunt in cele 3 scari?
3*16=48
cate camere sunt in acel bloc?
48*3=144
cine imi spune La o cofetarie s-au adus 24 cutii a cate 15 napolitane fiecare.S-au vandut napolitane din 7 cutii.Cate napolitane au ramas nevandute?
deci ... 21-7 vandute = 21 de cuti ; 21x15 = 315 de napolitane .... poftim