Răspunsuri

2014-04-24T15:45:53+03:00
Rezolvare:
a-42=24
a=24+42
a=66
Deci da,se schimba.
multumesc au trecut ceva ani :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T15:57:14+03:00
A-b=24
b=42
a-45=34
a=34+45
a=79. Deci da, se schimba. Iti mai arat si alte exemple:

a+8=10
a=10-8
a=2  In acest caz din + a devenit -

a:2=10
a=10x2
a=20. In acest caz, din impartire devine inmultire

ax5=10
a=10:5
a=2 In acest caz din inmultire s-a transformat in impartire.
2 5 2