Răspunsuri

2014-04-24T15:34:18+03:00
Într-o zi de vară călduroasă, m-am dus cu prietenele mele cele mai bune, Adriana şi Andreea, în parc. Aici ne-am distrat de minune: ne-am dat în leagăn, am mâncat îngheţată şi am jucat badminton. La un moment dat Adriana zise:
- Ce vom face mâine?
- Eu am o idee! a spus Ştefana.
- Ce idee? am răspuns noi.
- Să mergem mâine într-o excursie la Craiova. Vreţi? Părinţii mei au treabă la Craiova. Am putea merge cu ei.
- Ar fi superb, Ştefana, am spus noi într-un glas.
Între timp se făcuse târziu. Fetele au stabilit să se audă la un telefon mai târziu, pentru a stabili detalii despre excursia de a doua zi. După care şi-au spus "Pa" şi au plecat fiecare spre casa ei.
18 4 18
ms mult Bratualexandra5
imi spui si titlul?
vara este titlul
aha
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T15:35:48+03:00
                                    la cumparaturi
era marti. soarele incalzea pamantul cu putere. era superb afara. eu si mama am mers la cumparaturi.
cand am azuns eu ma-m dus direct la dulciuri. acolo era o doamna draguta;
-ma scuzi fetita dar as vrea sa ma ajuti.
-desigur cu ce?
-peste cateva zile este ziua fetei mele . mai putea ajuta sa-i gasesc un cadou?
-da dar cum?
-pai.......spune-mi ce ai vrei tu.
pana la urma fetei i-a luat o cutie de bomboane 3 ciocolate un suc un Barni si o papusa
sper ca e bn!
13 4 13