Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T15:26:14+03:00
Aceasta si ai nostri au plecat primii de la festivitate pentru ca se grabeau sa plece la gara.
Aceasta si ai nostri in general sunt mai cuminti,nu ca aceia care sparg totul cand alearga.
2 5 2
2014-04-24T15:33:26+03:00
Aceasta si ai nostrii au hotarat care va fi destinatia de vacanta Aceasta si ai nostrii se pregatesc de marele eveniment de saptamana viitoare. Aceasta este rochita pentru care am dramuit toti banii pentru a o cumpara. Ai nostri ne-au lasat in vacanta fara a ne supraveghea.