Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T15:19:04+03:00
Explicatie: Nu este bine sa te certi cu ceilalti, pentru ca amandoi veti pierde sansa de a castiga ceva.
1 5 1
2014-04-24T15:23:38+03:00
CELE DOUA BERZE VREA SA MANANCE BROSCUTA  SI SE CEARTA CARE SA O MANANCE PRIMA .BROSCUTA LE SPUNE CA PE FUNDUL APEI ESTE O OGLINDA MAGICA CARE ACEASTA NU MINTE SI LE SPUNE LA BERZE SA SE ARUNCE AN APA.ACETEA SE ARUNCA PE FUNDUL LACULUI SI SE INEACA AMANDOUA SI EVIDENT BROSCUTA RAMANE AN VIATA,CASTIGA.
3 2 3