Răspunsuri

2014-04-24T14:42:50+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2)Lupii au colti mari 3)Hotul putea oarecare 3)Aceasta planta este minunata 4)Adesea imi pun intrebari 5)Indata vin la cina

Hotul putea oarecare?
nu e bun
Hotul putea fi oarecare :))scz
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T14:50:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


Nu lupii sunt de vina pentru cele intamplate.

Un om oarecare a iesit in strada.

Este o fiinta minunata deoarece ajuta pe fiecare in parte.

Adesea se uita pe fotografii de dorul ei.

Va veni indata scrisoarea.

SPER CA TEAM AJUTAT!!!!!!!!!!!!!



8 4 8