Ia o foaie de hirtie si lipeste-o pe un perete,apoi elibereaz-o.Vezi ca ea cade imediat.Daca insa freci foaia cu o tesatura de lina,atunci foaia se mentin pe perete pentru un anumit timp,de parca ar fi lipita.Cum explici fenomenul?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T14:40:02+03:00
Prin frecare cu bucata de tesatura, foaia de hartie se electrizeaza. Intre ea si perete apare o forta de atractie astfel incat foaia este retinuta pe perete.
Succes!
65 4 65
2014-04-24T15:10:39+03:00