Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T13:49:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sa ma gandesc.. iti dau trei ennunturi..  Copacul este verde si inflorit .  Penarul este roz cu buline albe . Mireasma ma imbata cu mirosul ei dulce si imbietor
2 5 2
2014-04-24T14:03:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Camera mea e verde si frumoasa.
geanta mea e albastra cu buline verzi .
mirosul placut imi trezeste senitimentul de melancolie si armonie