alcatuieste enunturi in care cuvintele vin gol sa aoba intelesuri diferite

2.formeaza cuvinte noi dupa model:

bujor imbujorat

padure

blana

bland

podoaba

batran

bun

panza

parte

3.alcatueste o compunere despre primavara utilizant expresi frumoase invatate pana acum

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-24T12:48:55+03:00


impadurit,imblanit,imblanzit,impodobit,imbatranit,impanzit,impartit


  • Utilizator Brainly
2014-04-24T13:26:44+03:00
Padure=impadurit
blana=imblanit
bland=imblanzit
podoaba=impodobit
batran=imbatranit
bun=imbunat
panza=impanzit
parte=impartit


     Iti dau si un plan de idei pentru compunere .

   1. Ce anotimp a sosit ? Cum mai poate fi numit acest anotimp ?
    2. Care sunt semnele sosirii primaverii ? ( soarele incalzeste , apar ghioceii si viorelele ,     pomii inmuguresc , se intorc randunelele ) .

 Expresii frumoase :  " ea trezeste la viata intreaga natura " , " peste tot flori , verdeata , pomi in floare , zumzet de albine , ciripit de pasarele " , " clopotel de argint " , " fir de ghiocel plapand " .